Over ons

Mijn foto
dadizele, west vlaanderen, Belgium
Hallo, Wij zijn Thomas en Marie uit Dadizele. We zijn momenteel 'adoptie zwanger' van een kindje uit Kazachstan. Sinds een kleine drietal jaar zijn we actief bezig met die procedure. Nu is het wachten naar ons vertrek ... Ons vertrek naar ons klein mirakel ... Ondertussen hebben we dat vertrek naar "our little Kazach dream" gehad. Snuffel gerust rond op de blog om ons avontuur te volgen...

dinsdag 24 maart 2009

24 Maart

Joepi, eindelijk bevestiging gekregen dat ons dossier vertrokken is naar Kazachstan. Nu afwachten tot een regio bekend is en dan op naar de reisvoorbereiding. We komen dichter bij 'our little kazach dream'.

5 opmerkingen:

  1. Tof nieuws, we wachten samen met jullie af. De "little kazach dream" zal in vervulling gaan. Het stelt het geduld op de proef, maar het wachten zal zeker wel beloond worden. We volgen het op ...
    Groetjes Wivine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie geduld zal beloond worden!!!!

    Bruno

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey,

    ik zie er echt naar uit!
    fijn dat jullie deze blogspot hebben gemaakt! zo kunnen we ook van ver volgen :-)
    Ik ben blij voor jullie en ik ben super fier dat ik meter mag worden van jullie kleintje!!
    ik zal lekker mee dromen met jullie!

    gr zus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blogspot,
    Ik droom al met jullie mee en ik verlang naar mijn eerste kleinkind.

    gr oma boeboe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Ik kwam net via een andere blog bij jullie verhaal terecht. Wij zijn sinds eind oktober terug thuis met ons zoontje uit Almaty en het is altijd leuk om andere verhalen te volgen :) Veel succes nog!

    Groetjes,
    Karolien, Jeroen en Senne

    BeantwoordenVerwijderen